loading...
rahbari-amlashi
تبلیغات

 وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

45269354874742329263.gif 

 

آدرس سایت محمد مهدی رهبری املشی نماینده مردم املش و رودسر 

  

 

 WWW.RAHBARIAMLASHI.COM

 

 ورود به سایت 

  

WWW.RAHBARIAMLASHI.BLOGFA.COM  

 

ورود به سایت 

 

 

http://axgig.com/images/95946684454363311457.gif

MILAD REZAEI SOUFI بازدید : 67 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

نماینده مردم شهرستانهای رودسرواملش درمجلس شورای اسلامی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان رودسرگفت:اگربتوانیم باورهای اعتقادی مان را محکم کنیم خداوند درتمامی مشکلات،گرفتاریها وسختی ها مارایاری می کند. 


 

محمدمهدی رهبری املشی افزود:ما در هرپست ومقامی که هستیم مردم داری راباید در راس کارهایمان قرار دهیم ومن یک احساس خطری دارم اگر یک موقعی به مردم کم توجهی کنیم ودرواقعه مردم را از دست بدهیم کل نظام ومملکت را از دست خواهیم داد.
وی ادامه داد:در صحنه انتخابات همه عزیزانی که کاندیدابودند دریک مسابقه کار خیر اینطور احساس کردیم که به مردم خدمت رسانی بیشتر شود اما این روندی که هست احساس می شود که به مردم کم توجهی شده است  ومتاسفانه آلان یک احساسی در بین مردم است که درادارات همه اش پارتی بازی وباندبازی  است  ومن اینجوری را قبول ندارم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس اظهار داشت:باید کاری کنیم انعکاس اینگونه مطالب را دربیرون کم کنیم و مردم احساس کنند ادارات مال خودشان است  واگر مطلب حقی دارند حقشان ضایع نمی شود ولذا ماباید خدمتگزار مردم باشیم واگر مردم نباشند من رئیس اداره نمی شوم .
وی گفت:آلان کشور ما امنیت دارد وبا همه دشمنی هایی که دشمن می کند نتوانسته کاری بکند ما نمایندگان که محضر مقام معظم رهبری رسیدیم  ایشان خطاب به مجلس نهم تذکرات پدرانه،دلسوزانه واز موضع ولایت  فرمودند:که ای مسئول وای نماینده مجلس نروید توی کارهای مالی ،سیاسی و ومسایل اخلاقی  که این رهنمودهای ایشان باید برای همه ما درس باشد.
نماینده مردم رودسرواملش خاطرنشان کرد:خدمتگزاری وخدمت رسانی به مردم را باید اصل قرار دهیم  بی توجهی به مردم جمهوری اسلامی ،مملکت ومن وشما نی مانیم.
عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس نهم افزود:طی نشست هایی که بااستاندار محترم گیلان داشته ایم  ایشان نهضت  توجه به وضعیت کشاورزی را دربرنامه های خود قرارداده اند  واز همین رو کشاورزی باید اولویت برنامه ها وتوجه جدی مسئولان قرارگیرد  چون به معیشت واقتصادمردم بستگی دارد  که کشاورز حاصل کارش را آنقدر ببیند که معیشتش تامین شود .
رهبری املشی بیان کرد:شهرستان رودسر بطور نسبی مخصوصا از لحاظ سیاسی ،اجتماعی وفرهنگی متناسب با نظام جمهوری اسلامی در تمامی صحنه ها حرکت می کند  در همین انتخابات مجلس درصدمشارکت ماحدود20درصد ازاستان گیلان بیشتربودوحدود40درصدبطورمیانگین ازکشوربالاتربود این نشان می دهد که مردم آلان هم می گویند جمهوری اسلامی وولایت وذره ای هم در این راه کوتاه نمی آیند.
وی گفت:ازحیث عمران وآبادانی هم خیلی کارشده است مثل گازرسانی اما انتظاردارم گزارش مکتوب از حیطه کاری خود ارائه دهید ومقایسه ای با شهرهای همجوار بدهیدکه شاخصه های شهرستان ما با شهرستانهای همجوار نظیر لنگرود ورامسر چگونه است که دربرخی حوزه ها نظیر توسعه روستایی،راه سازی وموسسات آموزش عالی ودانشگاهی عقب تریم.
عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس نهم ادامه داد:ما چندتا کارمهم درمنطقه داریم یکی سایت نفتی سردارجنگل در رودسر است وآلان به حیثیت  استان وشهرستان مان ربط دارد الحمدا...استانداری وفرمانداری  در این زمینه کارخوب کردند ووزیر محترم نفت هم اصرار بر اجرای این پروژه دارد وبه گفته وزیرمحترم نفت،نفت  وگاز اینجا بهترین نفت ایران وحتی جهان است ولی احداث بزرگراه ساحل که از کنار این سایت نفتی می گذرد ممکن است یک صدماتی بهراه داشته باشد ولی باید طوری تدبیر کنیم به سایت نفتی صدمه ای نرساند .
وی درخصوص احداث سدمخزنی پلرود نیز اظهارداشت:احداث این سد یک مقدار عقب افتاده  واز سال 53 مطالعاتش شروع شده  وسالهای 74 و75 کد احداثی آن در ردیف بودجه دیده شد که باید باکمک وجدیت دولت هرچه سریعتر به بهره برداری برسد ودر رابطه باآب مشکلات منابع آب ما خیلی زیاد است هم سد پلرود وهم تاسیسات جانبی وهم ادامه اش برای ما حیاتی است.

رهبری املشی در پایان این نشست آقایان دکتر سیدضیاءالدین علوی املشی  را بعنوان مشاور وهمچنین مسعود شریف زارع را نیز بعنوان رئیس دفتر خود در شهرستان رودسر جهت برقرار ارتباط وهماهنگی امورات مربوط به حوزه انتخابیه به حاضران معرفی کرد.


فرماندار رودسرهم در این نشست با تاكید بر اهمیت رفع بیكاری دانش آموختگان بخش كشاورزی این شهرستان گفت: امسال 33طرح در این زمینه مصوب و 120میلیارد ریال به این امر اختصاص یافت.
'رضا دوست جلالی' عصر روز پنجشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان افزود: در این ارتباط 22هكتار زمین برای تحقق این امر منظور شده است.

وی در ادامه سخنان خود راه اندازی پروژه سایت نفتی خزر را در این شهرستان در شكوفایی اقتصادی و اشتغال جوانان بسیار مهم ارزیابی كرد و گفت: برای خرید 300هكتار زمین در این زمینه چند برنامه مصوب شده است.

'دوست جلالی' اضافه كرد: در سال گذشته 75میلیارد ریال اعتبار در زمینه خود اشتغالی و مشاغل خانگی اختصاص یافته بود كه این میزان در سال جاری افزایش خواهد یافت. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در باره سایت چگونه میباشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 70
  • بازدید کلی : 4,338